أخر المستجدات
الرئيسية » أخبار ثقافية » ايمان الحوفي / وجع وسؤال
ايمان الحوفي / وجع وسؤال

ايمان الحوفي / وجع وسؤال

قصيدة بعنوان ((وجع وسؤال))
بقلمى ((إيمان الحوفى))
ياوجع والوجع طال
ومستنى قيل وقال
واللى مش حاسس
يقولك بكرة تتعدل
تبقى فل وعال العال
وكل يوم نفس الألم
ونسمع نفس الموال
قتلت حلمى لأجل
الفرح والألم ينزال
ولسه أااااااه بتردد
والله نفس السؤال
ليه حالى بشكل دة
وآه لو تبدل الأحوال
وأقوم وصحى بنفس
الكبوس والأمثال
ويقولك وعلى رأى
المثل دوام الحال
دة يابنى من المحال
ولا اقول ايه تعبت
شكل الحظ مال

عن د.جهاد ابومحفوظ

إلى الأعلى